نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 00:33

تسهیلات در اختیار واحدهای تولیدی استان سمنان قرار می‌گیرد

آرادان- وزیر کشور از اعطای تسهیلات برای واحدهای تولیدی استان به خصوص کارخانه‌های تولیدی ایوان کی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی شامگاه پنجشنبه در مراسم افتتاح کارخانه تولید کابل در ایوان کی با بیان اینکه کارگران و فعالان بخش تولید و صنعت، سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند، تاکید کرد: تولید گران دلسوزان کشور هستند.

وی با بیان اینکه تولیدگران وقت و انرژی خود را برای اصلاح پایه‌های اقتصادی کشور و ایجاد امید و اشتغال برای جوانان به کار گرفته‌اند، تاکید کرد: چرخ اقتصاد کشور به دست توانمند تولیدگران می‌چرخد.

وزیر کشور درباره درخواست تسهیلات واحد تازه افتتاح شده در ایوان‌کی بیان کرد: بحث ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه دو برابری کارخانه، پیگیری تعهدات ارزی واحد تولیدی و مباحث مرتبط با صادرات آن در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وحیدی درباره این کارخانه تولید کابل بیان کرد: تولیدات مجموعه، حساس، مهم و با دانش فنی بالایی است که تولیدات جدیدتر نیز در برنامه کاری مجموعه قرار گیرد.

اردشیر مطهری نماینده گرمسار و آرادان در مجلس نیز در سخنانی کوتاه درباره کارخانه کابل بیان کرد: این پروژه با سرمایه گذاری ثابت بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و زمینه اشتغال ۴۴ نفر را فراهم کرده است.

وی افزود: ۵۵ درصد صنعت استان سمنان در گرمسار، آرادان و ایوان‌کی مستقر است، توجه به این منطقه می‌تواند رشد، تحول و ارتقا مطلوبی را رقم بزند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1479453