نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 17:51

دستگیری زوج کلاهبردار ۳۰ میلیاردی در پلدختر

خرم‌آباد - فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری زوج کلاهبردار ۳۰ میلیاردی در شهرستان پلدختر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی ارسال حکم جلب دو نفر از سوی مراجع قضائی، مبنی بر اینکه این افراد در پوشش کارکنان دولت از شهروندان در سطح شهرستان پلدختر کلاهبرداری کرده بودند، بلافاصله با تشکیل یک گروه ویژه، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به متواری و تحت تعقیب قرارداشتن این کلاهبرداران حرفه‌ای که ساکن یکی از روستاهای شهرستان پلدختر بودند، افزود: مأموران انتظامی با تلاش شبانه‌روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مناسب، در نهایت موفق به شناسایی محل اختفای این زوج کلاهبردار در شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی لرستان، یادآور شد: مأموران پس از اخذ نیابت قضائی، با انجام یک عملیات هدف‌مند موفق شدند این کلاهبرداران متواری را که دارای چندین فقره سابقه کلاهبرداری و خیانت‌درامانت بودند، در مکان موردنظر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

سردار الهی، بیان داشت: متهمان در تحقیقات انجام شده به بزه انتسابی و کلاهبرداری ۳۰ میلیاردی در پوشش معاملات صوری و دریافت وام‌های بانکی از شهروندان در سطح این شهرستان اعتراف کردند.

وی با تأکید بر عدم‌اطمینان شهروندان به افراد ناشناس و پرهیز از در اختیار قراردادن اطلاعات فردی و خانوادگی خود به آنان افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و معرفی به دستگاه قضائی، با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1483497

مهمترین اخبار ایران و جهان: