نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 14:37

5 نماینده هندبال اصفهان عازم هانگژو می‌شوند

لیست تیم ملی هندبال کشورمان برای اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو اعلام شد و در این بین نام ۵ نماینده از اصفهان به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آخرین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال آقایان ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو از۲۰ تا ۲۷ شهریور در تهران برگزار می‌شود.

وسلین وویوویچ، سرمربی تیم ملی هندبال ایران، مهدی بهنام‌نیا، مهران رهنما، علی شیرانی و کیارش طاهری را از اصفهان در کنار علی سیاوشی، علی رحیمی کازرونی، امیدرضا سرپوشی، مجتبی حیدرپور، محمدرضا کاظمی، علی شایسته، شهاب صادق‌زاده، افشین صادقی، حسین جهانی، امیرعباس سلطانی، رضا یادگاری، میلاد قلندری، یونس آثاری، یاسین کبیریان جو، علی کوهزاد و محمدرضا اورعی به این اردو فراخوانده است.

در کادرفنی تیم ملی نیز شهداد مرتجی به عنوان مربی از اصفهان حضور دارد.

رقابت‌های تیم ملی هندبال ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو از دوم مهر آغاز می‌شود؛ تیم ملی هندبال ایران در گروه D این رقابت‌ها با عربستان، مغولستان و ژاپن همگروه است.

ملی‌پوشان ایران روز یکشنبه ۲ مهر ماه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف مغولستان می‌روند؛ از ساعت ۱۳:۳۰ روز دوشنبه ۳ مهر مقابل ژاپن صف‌آرایی خواهند کرد و چهارشنبه ۵ مهر از ساعت ۱۳:۳۰ با عربستان به رقابت خواهند پرداخت.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1494797

مهمترین اخبار ایران و جهان: