نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 00:14

۱۵۶ طرح در کوهدشت به بهره‌برداری می‌رسد

کوهدشت - هم‌زمان با هفته دولت تعداد ۱۵۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۹۶ میلیارد تومان در شهرستان کوهدشت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز سه‌شنبه و هم‌زمان با هفته دولت تعداد ۱۵۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۹۶ میلیارد تومان در شهرستان کوهدشت به بهره‌برداری می‌رسد.

فرهاد زیویار استاندار لرستان در برنامه سفر به شهرستان کوهدشت ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، خصوصاً شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: به‌رسم سنت‌های قبل معمولاً در هفته دولت هم کارنامه دولتی‌ها ارائه شده و هم بعضی از پروژه‌ها افتتاح می‌شود که عصر امروز توفیق حضور در شهرستان کوهدشت را پیدا کرده‌ایم و سه پروژه در این شهرستان به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی افزود: مرکز جامع سلامت «گراب» با اعتباری معادل ۱۲ میلیارد تومان هزینه ساخت و دو میلیارد تومان هزینه تجهیز، راه‌اندازی شد که تعداد ۹۰۰۰ نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد و از رفت‌وآمد مردم به شهرستان‌های بزرگ‌تر از جمله کوهدشت خواهد کاست.

استاندار لرستان، دومین پروژه کوهدشت را احداث سردخانه دو هزارتنی با هزینه ۲۰ میلیارد تومان عنوان کرد که مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

زیویار همچنین مرکز فراوری خون شهرستان کوهدشت را با اعتبار هفت میلیارد تومان به‌عنوان سومین پروژه این شهرستان اعلام کرد.

وی با تقدیر از همراهی بنیاد برکت و دانشگاه علوم پزشکی این همراهی را موجب ارائه خدمات و بهره‌مندی مردم منطقه از طرح‌های موردنظر دانست.

استاندار لرستان، گفت: مجموعاً تعداد ۱۵۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۹۶ میلیارد تومان در شهرستان کوهدشت به بهره‌برداری خواهند رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1476109

مهمترین اخبار ایران و جهان: