نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 15:13

کاهش ۴۴ درصدی تصادفات منجر به فوت زائران اربعین در خوزستان

اهواز - معاون عمرانی استانداری خوزستان از کاهش ۴۴ درصدی تصادفات منجر به فوت زائران اربعین حسینی در خوزستان برای امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در پنجمین جلسه شواری ترافیک استان خوزستان اظهار کرد: امسال شاهد تحول و اقدامات مؤثر در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهری برای اربعین حسینی بوده ایم از اعزام حمل و نقل عمومی به کشور عراق برای تسهیل در رفت و آمد زوار گرفته تا رفع نقاط حادثه خیز در مسیر طریق الحسین (ع) بسیار مطلوب مدیریت شد.

وی همچنین بیان کرد: کاهش ۲۳ درصدی آمار تصادفات و همچنین کاهش ۴۴ درصدی تصادفات منجر به فوت در مسیرهای منتهی به پایانه‌های مرزی را امسال شاهد بودیم که این امر نشان از برنامه ریزی و هماهنگی بیش از بیش دستگاه‌های متولی و مجری در سطح استانی و ملی بود.

خانچی به موضوع بازگشاهی مدارس اشاره کرد و افزود: در حال حاضر شاهد افزایش ناوگان عمومی در تعداد دستگاه‌های اتوبوس و ون‌های درون شهری هستیم و این تحول و خدمت دولت برای هم استانی‌ها باید محسوس باشد که بازگشایی مدارس فرصت مناسبی است که دانش آموزان و اولیا و معلمان رایحه خوش این خدمت را استشمام کنند و بدون هیچ استرس و دغدغه‌ای رفت و آمدهای درون شهری خود را در موقع بازگشایی مدارس انجام دهند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان در ادامه به انجام پروژه‌های عمرانی در سطح شهرها اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در شهرها و روستاهای استان شاهد انجام پروژه‌های عمرانی هستیم، نواحی‌های آموزش پرورش و فرمانداری‌ها ضمن پایش محیط‌های اطراف مدارس نسبت به رفع نواقص زیرساختی و ایمن سازی نقاط و پاکسازی اطراف مدارس با دستگاه‌های مجری اقدام کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1498497

مهمترین اخبار ایران و جهان: