نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 14:42

حق اندونزی راهیابی به جمع شش تیم پایانی بود

ارومیه- سرمربی تیم ملی والیبال اندونزی با بیان این‌که باید به جمع شش تیم پایانی راه پیدا می‌کردیم، گفت: با این حال برای کسب تجارب بیشتر در آینده تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، جیئانگ جیه ظهر شنبه بعد از برد تیم ملی اندونزی مقابل تایلند، افزود: اندونزی و تایلند بارها با یکدیگر رقابت داشتند و به خوبی همدیگر را می‌شناسیم.

وی ادامه داد: در نبرد با تایلند عملکرد موفقی در دفاع و حمله داشتیم و پیروزی را از آن خود کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال اندونزی اضافه کرد: در مسابقات ارومیه عملکرد خوبی داشتیم و حق اندونزی راهیابی به جمع شش تیم پایانی بود. با این حال فعلاً در حال تجربه‌اندونزی بیشتر برای رقابت‌های آتی هستیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال اندونزی نیز در پایان آخرین مسابقه این تیم در ارومیه گفت: برای نبرد با تایلند با روحیه خوبی وارد زمین شدیم و همین موضوع در کنار لذت بردن از مسابقه عامل بردمان بود.

هرناندا زولفی تصریح کرد: در مسابقه با تایلند در سرویس موفق بودیم و با داشتن روحیه خوب و لذت بردن از بازی، موفق به کسب نتیجه مدنظر شدیم.

وی در خصوص پنج گیمه شدن بیشتر بازی‌های تیم اندونزی افزود: ست پنجم نیاز به ذهنیت قوی دارد و با توجه به اینکه برنده این ست در امتیاز ۱۵ مشخص و باید اشتباهات کمتری داشته باشیم، بازیکنان تیم اندونزی بدلیل تجربه کمتر نتوانستند در این ست در مسابقات موفق باشند.

زولفی اضافه کرد: تیم اندونزی برای موفقیت نیاز به کسب تجربه بیشتر دارد.

تیم ملی والیبال اندونزی در نخستین مسابقه آخرین روز رقابت‌های قهرمانی آسیا با شکست تایلند مقام نهم را از آن خود کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469553

مهمترین اخبار ایران و جهان: