نیوز سیتی!
28 شهریور 1402 - 18:07

بازدید مشترک رئیس کل دادگستری و استاندار از انبارهای مدیریت اموال تملیکی آذربایجان‌غربی

ظهر روز سه شنبه 28 شهریورماه دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با همراهی استاندار از انبارهای مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بازدید به عمل آوردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ظهر روز سه شنبه 28 شهریورماه ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با همراهی استاندار از انبارهای مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بازدید به عمل آوردند.

عتباتی در حاشیه این بازدیدگفت: برای هماهنگی بیشتر در راستای کمک به فروش اموال توقیفی در انبارهای مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان این بازدید به عمل آمد تا ضمن بررسی مشکلات فرا روی این مدیریت، کمک های لازم برای تسهیل در امور تعیین تکلیف اموال صورت گیرد.

وی افزود: در شش ماهه سال جاری با هماهنگی مسئولان قضایی و اجرایی استان بالغ بر 5500 میلیارد ریال اموال توقیفی در انبارهای مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی تعیین تکلیف شده و وجوه حاصل به حساب خزانه داری کل کشور واریز شده است.

مقام ارشد قضایی استان اضافه کرد: با توجه به عملکرد خوبی که در تعیین تکلیف اموال صورت گرفته است رتبه سوم کشوری در این حوزه برای استان حاصل گردیده که در نوع خود و در مقایسه با سالهای قبل رشد چشم گیری داشته و ارزشمند است.

عتباتی در پایان تاکید کرد: تلاش ها بر این است که مشکلات پیش رو در سریعترین زمان حل شود و اموال در کوتاهترین زمان ممکن تعیین تکلیف شوند و از کمترین تضییع اموال جلوگیری به عمل آید.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1503109

مهمترین اخبار ایران و جهان: