نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 11:33

رئیسی: تحول در نظام اداری کشور در گام دوم انقلاب الزام انکارناپذیر است

رئیس جمهور در هجدهمین جشنواره شهید رجایی گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی یک الزام انکارناپذیر داریم و آن تحول در نظام اداری کشور است نظام اداری ساز و کاری است که برای تحقق اهداف بسیار نقش آفرین است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در مراسم هفته روز دولت و هجدهمین جشنواره شهید رجایی گفت: از برگزارکنندگان این مراسم  تشکر می‌کنم حضور همه همکاران گرامی از بخش‌های مختلف دستگاه‌ها را در این جلسه مغتنم می‌شمارم.

وی افزود: حقیقتاً تلاش همه دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی قابل تقدیر است لاکن با شاخصه‌هایی که همکاران عزیزمان ارزیابی می‌کنند طبیعتاً نام چند نفر در این مراسم آورده می‌شود اما معنای این نیست که فقط این عزیزان کارشان قابل تقدیر است.

رئیسی تاکید کرد: همه کسانی که مخلصانه تلاش می‌کنند در جای جای کشور و امیدآفرینی می‌کنند در ملت عزیز ما شایسته تقدیر و تشکر هستند.

وی گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی یک الزام انکارناپذیر داریم و آن تحول در نظام اداری کشور است نظام اداری ساز و کاری است که برای تحقق اهداف بسیار نقش آفرین است. نظام اداری کارآمد چابک و امید آفرین  در تحقق اهداف شکوهمند انقلاب اسلامی بسیار نقش دارد.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1469209

مهمترین اخبار ایران و جهان: