نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 11:40

لزوم بهره‌مندی دانشگاه مدنی‌آذربایجان ازطرح تامین مسکن دانشگاهیان

تبریز- رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان گفت: اجرای طرح تامین مسکن دانشگاهیان در قالب جهش تولید مسکن بسیار حائز اهمیت بوده و خواستار بهره‌مند شدن دانشگاهیان دانشگاه مدنی نیز ازاین طرح هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادقی آزاد صبح شنبه در حاشیه افتتاحیه طرح‌های عمرانی دانشگاه با حضور خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت، گفت: باتوجه به موقعیت جغرافیایی خاص این دانشگاه و دوری از مرکز شهر، باید در حوزه مسائل مالی نگاه ویژه‌ای به دانشگاه شهید مدنی شود، چراکه در صورت توزیع اعتبارات بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی این دانشگاه، مشکلاتی در طرح‌های عمرانی و سایر چشم‌اندازها ایجاد می‌شود.

وی ضمن قدردانی از مساعدت‌های بی دریغ وزیر علوم، افزود: امید است بیش از پیش دانشگاه شهید مدنی آذربایجان را در انجام طرح‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی حمایت کرده تا شاهد توسعه و شکوفایی این دانشگاه باشیم.

وی با اشاره به مشکلات اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در حوزه مسکن، اظهار کرد: دانشگاهیان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان از آغاز تأسیس دانشگاه از طرح‌های ملی مسکن دانشگاهیان هیچ بهره‌ای نبرده‌اند؛ از این رو این طرح غنیمتی بزرگ به شمار می‌رود.

صادقی آزاد در راستای این طرح، خواسته‌ها و پیشنهادهای خود را در جهت بهره مندی هر چه مطلوب دانشگاهیان شهید مدنی آذربایجان از این طرح ارزشمند ارائه نمود و افزود با توجه به مساعدت‌های وزارت و مسئولان محترم، این طرح در موقعیت جغرافیایی مناسب در تبریز و در شأن دانشگاهیان شهید مدنی آذربایجان انجام خواهد پذیرفت و امیدواریم به زودی با انجام امور مربوطه اقدامات عملی در راستا تحقق این اتفاق مهم آغاز گردد.

رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با توجه به دغدغه‌های اعضای محترم هیأت علمی در ارتباط با مالیات پلکانی و سقف حقوق خواستار مساعدت و اقدامات مناسب در جهت مالیات ثابت ۱۰ درصد و برداشتن سقف حقوق اعضای محترم هیأت علمی شد و پرداختن و اقدام مؤثر در این زمینه را سبب ایجاد انگیزه و بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی دانشگاهیان دانست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469053

مهمترین اخبار ایران و جهان: