نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 12:03

دولت دروازه اقتصاد کشور را به سوی جهان گشود

ساری- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: دولت سیزدهم باعضویت در بریکس دروازه اقتصاد کشور را به سوی جهان گشود ودر این عرصه تاریخ ساز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی صبح شنبه در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی مازندران به مناسبت هفته دولت افزود: حضور کشورمان در جمع قدرت‌های نوظهور اقتصادی و سازمان همکاریهای بین المللی مانند شانگهای و بریکس به معنای عبور کشور از تلاطم سخت عرصه اقتصاد است.

این مسئول سیاسی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در تعاملات دیپلماتیک اظهار کرد: دولت سیزدهم با توسعه همکاریهای اقتصادی با کشورهای مختلف بویژه همسایگان مرزهای خود تحریمی را برداشت.

معاون استاندار مازندران در این ارتباط به شتاب گرفتن همکاریهای اقتصادی کشورمان در چارچوب اتحادیه اوراسیا اشاره و خاطرنشان کرد: با تحولات مثبتی که در چارچوب تعاملات همسایگی ایجاد شد، دیوار تحریم‌های ظالمانه استکبار علیه کشورمان شکسته شد.

سلگی، دولت سیزدهم را دولت عملیاتی و میدانی توصیف کرد وافزود: دولت در عرصه خدمت رسانی به مردم هیچ محدودیتی ندارد.

وی با گرامیداشت هفته دولت و نام ویاد شهیدان رجایی و باهنر افزود: هفته دولت نماد همبستگی دولت و ملت و سنبل تجلیل از کارگزاران اجرایی است.

این مسئول با اشاره به اهمیت اتحاد وانسجام ملی در مسیر پیشرفت کشور اظهار کرد: دستیابی به قله‌های بالندگی و اقتدار ملی در گرو تقویت مشارکت فعال مردم در عرصه حکمرانی است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران اشاره به انتخابات امسال یادآور شد: بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوقهای رأی نیازمند تقویت حس مسئولیت پذیری و اعتماد سازی است.

معاون استاندار مازندران اظهار کرد: دولت در انتخابات جز برگزاری سالم و پرشور با حضور مردم هیچ نقش دیگری ندارد و بی طرفانه روند اجرایی انتخابات را برعهده دارد.

وی افزود: دولت سیزدهم بر برخورد قاطع با عوامل مخل انتخابات و سوگیری‌های انتخاباتی مدیران اجرایی تاکید دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469109

مهمترین اخبار ایران و جهان: