نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 16:35

پست اصفهان50 هزار گذرنامه زیارتی توزیع کرده است

مدیرکل پست استان اصفهان گفت: این اداره کل از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۲۲۰ هزار گذرنامه که ۵۰ هزار عدد آن گذرنامه زیارتی بوده، توزیع کرده است.

حمید باقری،  مدیرکل پست استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: این اداره کل از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۲۲۰ هزار گذرنامه که ۵۰ هزار عدد آن گذرنامه زیارتی بوده، توزیع کرده است.در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: این اداره کل از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۲۲۰ هزار گذرنامه توزیع کرده که ۵۰ هزار عدد آن گذرنامه زیارتی بوده است.

وی بیان کرد: افرادی که از طریق اپلیکیشن پلیس من و دفاتر پلیس به علاوه ۱۰ و قبل از تاریخ ۲۹ مرداد ماه برای دریافت گذرنامه از طریق قرارگاه اربعین ثبت نام کرده‌اند گذرنامه آنان به آدرس پستی که اعلام نموده‌اند ارسال خواهد شد.

باقری افزود: افرادی که از تاریخ ۲۹ مرداد ماه به بعد از طریق قرارگاه اربعین واقع در خیابان رودکی اصفهان برای گذرنامه ثبت نام کرده اند می‌توانند دو روز بعد از ثبت نام به اداره پست اصفهان واقع در خیابان نشاط برای دریافت گذرنامه اقدام کنند.

مدیرکل پست استان اصفهان ساعت کار پست نشاط را در روزهای عادی از ساعت ۶ صبح تا ۶ عصر و در روزهای جمعه از ساعت ۷ صبح تا ۲ بعد از ظهر اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که پس از ثبت نام تاکنون گذرنامه خود را به دلیل نقص آدرس دریافت نکرده اند می توانند به باجه‌های هفت‌گانه پست در شهر اصفهان، بهارستان، سپاهان‌شهر و رهنان مراجعه و گذرنامه خود را دریافت کنند.

پایان پیام/۳۸۱۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1471797

مهمترین اخبار ایران و جهان: