نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 01:20

توسعه ورزش ری نیازمند برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت است

ری- سرپرست وزارت ورزش و جوانان بااشاره به استعداد ورزش قهرمانی در این منطقه گفت: توسعه ورزش ری نیازمند برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت است.

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث هاشمی شامگاه دوشنبه در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی (ع) محله دولت آباد شهرری ضمن اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء که به امامت حجت الاسلام ابراهیمی برگزار شد اظهار داشت: واقعیت این است که این مسجد قریب به ۳۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و عطر شهدا در مساجد و به ویژه در این مسجد استشمام می‌شود.

وی افزود: امیدوار هستم به برکت خون شهدا بتوانیم خادمان خوبی برای مردم باشیم و مسئولیت ما نیز در این زمینه سنگین است؛ ما مسئولان و شخصاً هیچ شانی جز خدمت به مردم نداریم.

هاشمی با اشاره به این موضوع که شهرری سه مدال المپیک دارد و باید توجه ویژه به آن شود گفت: پیشنهاد می‌کنم کارگروهی در زمینه توسعه ورزش تهران که استان فقیری در سرانه ورزشی است، ایجاد شود، شهرری همیشه در پرورش قهرمانان در استان تهران سرآمد بوده است.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به ظرفیت بالای شهرری در ورزش کشور عنوان داشت: این بیانگر این است که در عرصه ورزش قهرمانی این شهر استعداد دارد و می‌طلبد که باید توجه بیشتری به ورزش این خطه داشته باشیم، وقتی در جمع‌های اینچنینی حضور پیدا می‌کنیم متوجه مشکلات و کمبودهای منطقه می‌شویم.

هاشمی گفت: با همفکری دوستان در اداره کل تهران بررسی خواهیم کرد که در کوتاه مدت چه اقداماتی را می‌توانیم برای این شهر انجام دهیم که این سفر ما دستاوردی داشته باشد و در کنار آن برنامه ریزی بلند مدت نیز خواهیم داشت که طرح‌های خوبی را در این منطقه برای توسعه ورزش ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: یکی از طرح‌های ما استفاده از ظرفیت برخی مساجد برای تجهیز وسایل ورزشی است که نوجوانان و جوانان بتوانند از حداقل امکانات استفاده نمایند.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: سرانه‌های ورزشی تنها شامل اماکن متعلق به وزارت ورزش و اداره کل استان نیست بلکه برخی سالن‌های ورزشی وجود دارد که در اختیار آموزش و پرورش است و می‌توان با تعامل از ظرفیت این سالن‌ها نیز استفاده کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1474297

مهمترین اخبار ایران و جهان: