نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 23:21

مسئولان خدمات و دستاوردهای نظام را به مردم بیان کنند

زنجان-نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مسئولان خدمات و دستاوردهای نظام را به مردم بیان کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد، با بیان اینکه دشمن به دنبال بی ارزش جلوه دادن دستاوردهای نظام است، گفت: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری، دشمن در جنگ ترکیبی نقاط ضعف را بزرگنمایی کند و خدمات انجام گرفته را کوچک یا کم اهمیت جلوه دهد.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان خدمات و دستاوردهای نظام را به مردم بیان کنند، افزود: مسئولان خدمات انجام‌گرفته را به مردم بگویند تا مردم بیش از گذشته به آینده امیدوار باشند.

خاتمی ادامه داد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند ۴۰ سالگی انقلاب را با انقلاب‌های دنیا باید مقایسه کرد و این مقایسه نشان می‌دهد موانعی که در کشور ما از قبیل ۱۷ هزار ترور، تحریم و اختلاف‌افکنی ایجاد کردند در کشورهای دیگر وجود نداشت. کشور ما با گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب، پیشرفت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف داشته و این دستاوردها باید به عموم مردم اطلاع رسانی شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مسئول باید پاسخگو باشد و در هر جایگاهی هستند این مهم را مورد توجه قرار دهند.

خاتمی افزود: در دادگاه عدل الهی با دقت به عملکردها رسیدگی می‌شو و مسئولان وصیت نامه امام راحل (ره) را سالی یک‌بار مطالعه کنند.

وی بابیان اینکه عملکرد ما در ۲ دادگاه تاریخ و عدل الهی قضاوت خواهد شد، ادامه داد: سمت‌ها و پست‌ها پایدار نیست و مردم همچنان که درباره پیشینیان قضاوت کردند در مورد ما هم داوری خواهند کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1474209

مهمترین اخبار ایران و جهان: