نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 07:27

برای جذب خیرین از ظرفیت ماموستایان دینی استفاده شود

فرماندار شهرستان بانه گفت: ماموستایان دینی در میان مردم جایگاه ویژه دارند و مردم به گفتار و رفتار آنان اعتماد کامل دارند که باید برای جذب خیرین و دریافت کمک به نیازمندان از ظرفیت آنان استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بانه، کمال خدری صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی جشن عاطفه‌ها با بیان اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم و باید نیازمندان را دریابیم، اظهار داشت: افرادی هستند که به دلایل مختلف نیازمند و اکنون منتظر کمک ما هستند لذا باید در آستانه بازگشایی مدارس دانش آموزان نیازمند را با دست پر به مدرسه بفرستیم.

فرماندار شهرستان بانه گفت: ماموستایان دینی در میان مردم جایگاه ویژه دارند و مردم به گفتار و رفتار آنان اعتماد کامل دارند که باید برای جذب خیرین و دریافت کمک به نیازمندان از ظرفیت آنان استفاده شود.

وی ادامه داد: باتوجه به همت مردم برای کمک به نیازمندان باید امسال کمک‌های مردمی بیشتر از سال‌های قبل جمع‌آوری شود.

خدری خاطرنشان کرد: باید انجمن‌های مردم‌نهاد خیر از موازی‌کاری پرهیز کنند و کمک‌ها به صورت عادلانه در میان نیازمندان توزیع شود.

10 درصد جمعیت شهرستان بانه زیرپوشش کمیته امداد هستند

رئیس کمیته امداد امام خمینی بانه هم گفت: 10 درصد جمعیت شهرستان بانه یعنی بیش از 17 هزار نفر زیرپوشش حمایت‌های کمیته امداد هستند که از کمک‌های این نهاد بهره‌مند می‌شود.

بابک امینی افزود: یک هزار و270 نفر هم جز محسنین هستند که به کمک‌های این نهاد نیازمند هستند امسال تاکنون 600 بسته نوشت‌افزار، مانتو و شلوار، کیف و کفش توزیع شده که مددجویان خود بسته‌های کمکی را انتخاب کردند.

 

وی با بیان اینکه باید کمک‌های مردمی در سال آینده 2 برابر شود اظهار داشت: همه ما در برابر نیازمندان مسئول هستند و از هر روشی برای کمک به این قشر آنها استفاده کنیم.

امینی اضافه کرد: بسیاری از کودکان نیازمند توانایی‌ها و استعدادی زیادی در زمینه‌های مختلف دارند که اگر نیازشان برطرف شود استعدادشان شکوفا می‌شود.

وی در ادامه گفت: انجمن‌های خیریه در بانه موازی با ما فعالیت می‌کنند اگر کمک های مردمی با هماهنگی کمیته امداد توزیع شود باعث می‌شود که این کمک‌ها به همه نیازمندان برسد.

رئیس کمیته امداد بانه افزود: امامان جمعه و جماعت نیز می‌توانند هم در شناسایی نیازمندان و هم در جذب خیرین به ما کمک کنند.

انتهای پیام/2330/76

منبع: فارس
شناسه خبر: 1485697

مهمترین اخبار ایران و جهان: