نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 16:26

۲۱ موکب جهادی بسیج سازندگی در پیاده روی اربعین حضور دارند

قزوین- رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: ۲۱ موکب جهادی بسیج سازندگی در حرکت عظیم و مغناطیس حسینی اربعین خدمت رسانی می‌کنند.

مهدی صادقپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور گروه‌های جهادی استان قزوین در پیاده روی اربعین اظهار کرد: حضور و فعالیت جهادگران در حرکت عظیم اربعین علاوه بر ارائه خدمات به زائرین فرصتی برای ترویج و گسترش گفتمان جهادی است.

وی افزود: راه اندازی ۲۱ گروه جهادی در قالب برپایی موکب توسط جهادگران پیش بینی شده و در حال خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین ادامه داد: در سازماندهی موکب ها دقت شده تا با در نظر داشتن توانمندی‌ها و انگیزه جهادگران، از طریق فعالیت در زمینه‌های مختلف از جمله پزشکی، دندانپزشکی، خدمات دارویی، اسکان زائرین، پذیرایی و امورات فرهنگی امر خدمت‌رسانی در بستر اربعین فراهم شود..

وی در پایان یادآور شد: از اهداف برپایی موکب ها می‌توان به ترویج و فراگیر شدن نهضت خدمت رسانی در اربعین در پرتوی محبت اهل بیت علیهم السلام، ارائه خدمت مادی و معنوی به زائرین اربعین و فرهنگ سازی عمومی آن و همچنین استفاده از ظرفیت‌های جهادگران در رفع مشکلات و خدمت رسانی به زائرین اربعین اشاره کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1477353

مهمترین اخبار ایران و جهان: