نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 10:52

سفر وزیر آموزش و پرورش به سیستان و بلوچستان؛ دیدار با معلمان و دانش‌آموزان

وزیر آموزش و پرورش با هدف دیدار با مسؤولان استانی، منتخبان مدیران مدارس، معلمان و دانش‌آموزان و افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های آموزشی، به سیستان و بلوچستان سفر کرده است.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش شامگاه روز گذشته وارد زاهدان شد و در فرودگاه بین‌المللی این شهر مورد استقبال مسؤولان استانی قرار گرفت.

دیدار با مسؤولان استانی، منتخبان مدیران مدارس و معلمان و منتخبان دانش‌آموزان، حضور در شورای آموزش و پرورش استان و افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های آموزشی از برنامه‌های سفر صحرایی به سیستان و بلوچستان است.

صحرایی صبح امروز با حضور در گلزار شهدای زاهدان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وزیر آموزش و پرورش در این آیین، شهدا را مظهر بارز ولایت‌مداری، سرسپردگی و مطیع امام و رهبر خویش دانست و اظهار کرد: آنچه امروز بیش از پیش احساس نیاز می‌شود ضرورت ترویج و توسعه فرهنگ، بینش و بصیرت انقلابی و روحیه بلند جهادی در بین نسل امروزی است که بتوانند بهتر و بیشتر با اهداف و نقش الگویی شهدا و ایثارگران و رشادت‌های آنان آشنا شوند.

وی افزود: رسالت سنگین و خطیر دستگاه تعلیم و تربیت در زنده نگه داشتن این امر مهم و استمرار جریان سازی آن می طلبد تا همگان در این مسیر به نحو شایسته و مطلوبی طی طریق نماییم.

 پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1478497