نیوز سیتی!
07 مهر 1402 - 09:54

روکش آسفالت محور شهید آوینی مرکز خراسان‌جنوبی

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیرجند از اجرای عملیات روکش آسفالت گرم در محور شهید آوینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد خیری، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیرجند امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: هزار و  ۲۰۰ متر روکش آسفالت گرم در محور شهید آوینی مرکز خراسان‌جنوبی با اعتبار  ۴۰ میلیارد ریال اجرا شد.

وی با تاکید بر اینکه نگهداری راه‌ها یکی از وظایف مهم و اصلی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، افزود: هدف از اجرای این عملیات افزایش ایمنی تردد و نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی راه، افزایش عمر راه، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه و تسهیل در عبور و مرور کاربران راه است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بیرجند با اشاره به سایر اقدامات در این حوزه، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون خدمت رسانی به کاربران جاده‌ای از جمله خطکشی محور‌های سطح حوزه استحفاظی، نصب تابلو علائم و بنر برای ایمن‌تر شدن محورها، تعمیر و باسازی گاردریل در چند نقطه از محور‌های حوزه، لکه گیری‌های موضعی در محور‌های روستایی، ایمن سازی و اصلاح مسیر کوهستانی سایت تقی قنبر و ...  از جمله موارد انجام شده است.

به گفته خیری بر حسب اولویت وترافیک محور‌ها بحث ایمن سازی و نگهداری سایر راه‌های ارتباطی زیرپوشش این اداره باتوجه به اعتبارات و میزان تخصیص ابلاغی در سال جاری با جدیّت پیگیری و اقدام خواهد شد.

پایان پیام/

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1519197

مهمترین اخبار ایران و جهان: