نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 19:00

نمایشگاه پائیزه تولیدات داخلی در رشت آغاز به کار کرد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از افتتاح رسمی نمایشگاه پائیزه رشت ویژه لوازم تحریر و ملزومات مدرسه خبر داد و گفت: قاطبه ملزومات و اجناس ارائه شده در نمایشگاه، کاملا تولیدات داخلی با کیفیت و قیمت مناسب هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیمور پورحیدری امروز در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه پائیزه در رشت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه پائیزه جهت دسترسی آسان خانواده‌ها به کیف و کفش، ملزومات مدرسه و نوشت‌افزار برگزار شده که تا ۳۱ شهریور ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۱۰ غرفه در این نمایشگاه محصولات خود را با قیمت مصوب کارشناسی ارائه خواهد کرد، گفت: نمایشگاه پاییزه ضمن برگزاری در مرکز استان در هشت شهرستان دیگر نیز که ظرفیت و امکانات برگزاری را دارا بودند، برگزار می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از ارائه تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی برخی از محصولات نمایشگاه پائیزه خبر داد و بیان کرد: قاطبه ملزومات و اجناس ارائه شده در نمایشگاه، کاملا تولیدات داخلی با کیفیت و قیمت مناسب هستند و برای حمایت از تولید داخلی، از ورود کالاهای برند خارجی جلوگیری می‌شود. 

پورحیدری با آرزوی سال تحصیلی توفیق‌آمیز برای فرزندان این مرزو بوم افزود: قیمت مصوب البسه و پوشاک مدارس در مقاطع تحصیلی مختلف در استان ابلاغ شده و در خصوص سایر ملزومات نیز چنانچه با تخلف گرانفروشی مواجه شدند حتما موضوع را به سامانه ۱۲۴ نظارت و بازرسی این اداره کل و ۱۳۵ تعزیرات جهت برخورد قاطع با متخلفین گزارش کنند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1497009

مهمترین اخبار ایران و جهان: