نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 00:39

معاون جدید فرماندار سروآباد و بخشدار دلبران معرفی شدند

سروآباد -استاندار کردستان در احکام جداگانه ای معاون برنامه ریزی فرماندار سروآباد و سرپرست بخشداری دلبران شهرستان قروه را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، استاندار کردستان در ابلاغی «امیررضا زرنگار» را به عنوان سرپرست بخشداری دلبران شهرستان قروه منصوب کرد.

در بخشی از متن ابلاغ اسماعیل زارعی کوشا خطاب به امیررضا زرنگار آمده است: با عنایت به تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ شما را به عنوان سرپرست بخشداری دلبران شهرستان قروه منصوب می‌نمایم.

زارعی کوشا برای سرپرست جدید بخشداری سریش آباد آرزو کرد که با اتکال به خداوند منان و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، منویات مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» و سیاست‌های دولت مردمی «عدالت محوری، انقلاب‌گری، مردم‌داری، پاک دستی و فساد ستیزی و قانون مداری» موفق باشد.

انتصاب معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری سروآباد

استاندار کردستان همچنین در ابلاغی «عبدالرحمن زارعی» را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان سروآباد منصوب کرد.

در متن ابلاغ اسماعیل زارعی کوشا خطاب به عبدالرحمن زارعی آمده است: با توجه به پیشنهاد فرماندار محترم شهرستان سروآباد و تجربیات، توان و تعهد خدمتی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان سروآباد منصوب می‌شوید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1276309

مهمترین اخبار ایران و جهان: