نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 23:12

ارائه صنایع‌دستی سمنان در نمایشگاه بین‌المللی «اکسپو»

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و محصولات صنایع‌دستی استان سمنان در نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی اکسپو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیر کرم زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: استان سمنان در نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی به معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، جاذبه‌های گردشگری و محصولات صنایع‌دستی خود پرداخته است.

کرم‌زاده افزود: در این نمایشگاه، به‌جز اداره کل میراث فرهنگی استان، استانداری سمنان و شرکت شهرک‌های استان سمنان در غرفه زنجیره ارزش راهبردی استان سمنان حضور دارند.

وی هدف از شرکت در این نمایشگاه را معرفی استان سمنان در زمینه‌های صنایع‌دستی، محصولات صادراتی و ... برای بازاریابی و صادرات عنوان کرد و افزود: شرکت در این نمایشگاه‌ها فرصت بسیار مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های استان است.

 پنجمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، اکسپو ۲۰۲۳ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1201409

مهمترین اخبار ایران و جهان: