نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 17:23

کوتاهی در واگذاری اموال دولتی در راستای مولدسازی پذیرفته نیست

رشت- استاندار گیلان با بیان اینکه فروش اموال دولتی در راستای مولدسازی الزام آور است، گفت: کوتاهی در واگذاری اموال دولتی گیلان در این زمینه پذیرفته نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر شنبه در نشست بررسی طرح مولدسازی در گیلان با حضور رئیس سازمان خصوصی سازی کشور با اشاره به گرامیداشت ارتحال امام و قیام خونین ۱۵ خرداد افزود: امام راحل انقلاب اسلامی را با پشتوانه مردمی و تفکر الهی بنیان نهاد و شکل گیری کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه تقواپیشگی، صبر و معنویت امام راحل وصف ناشدنی است، گفت: امام راحل اسطوره و نمونه بارز یک انسان کامل بود.

وی اضافه کرد: مولدسازی و واگذاری املاک رویکرد مهم دولت سیزدهم است.

عباسی با تاکید بر فعالسازی اموال منقول و غیرمنقول در راستای اقتصاد سازی اضافه کرد: اموال و املاک دولت در گیلان با طرح مولدسازی در چرخه تولید و اشتغال قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فروش اموال دولتی در راستای مولدسازی الزام آور است، افزود: کوتاهی در واگذاری اموال دولتی گیلان در راستای مولدسازی پذیرفته نیست.

استاندار گیلان با بیان اینکه تکمیل پروژه ریلی رشت- کاسپین و رشت- آستارا در دستور کار قرار دارد، گفت: ساماندهی سد شفارود، دیورش، کنارگذر انزلی و تکمیل آزادراه رشت- قزوین در اولویت است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1259397

مهمترین اخبار ایران و جهان: