نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 15:02

اماکن ورزشی روستایی به اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: اماکن ورزشی روستایی بر اساس قوانین و مقررات و طی مراحل قانونی به دهیاری ها و سمن های مردم نهاد و اشخاص حقیقی وحقوقی واگذار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس مظفر خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان امروز در نشست ماده ۵ قانون الحاق ۲ اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، با بیان این مطلب که روسای ادارات ورزش شهرستانها باید بر اجرای صحیح این قانون نظارت کامل داشته باشند، یادآورشد: ماده ۵ قانون الحاق ۲ تحت عنوان واگذاری اجاره اماکن ورزشی به غیر، باعث ایجاد  اشتغال و حمایت از بخش خصوصی و همراهی این بخش در اداره اماکن دولتی می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۳۷۷ مکان ورزشی روستایی در استان وجود دارد گفت: از این تعداد ۱۱۴ زمین چمن مصنوعی کوچک، ۸ زمین چمن مصنوعی بزرگ و ۴ زمین چمن طبیعی می باشد که بر اساس قراردادهای جدید واگذار خواهد شد.

متولی ورزش و جوانان هرمزگان همچنین با تاکید بر نظارت اموال موجود در مکان های ورزشی وحفظ وحراست اموال توسط مستاجرین و  اجرای مفاد قرارداد اماکن ورزشی در سطح استان خاطرنشان کرد: مکان هایی که در اختیار و اجاره بخش خصوصی است، دلیلی بر تعطیلی فعالیت ورزشی هیات های ورزشی نمی باشد بلکه با حمایت  اداره کل و برنامه ریزی درست، ساعات فعالیت هیاتهای مرتبط با فعالیت آن مکان نیز در برنامه قرار می گیرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1235809

مهمترین اخبار ایران و جهان: