نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 22:45

رونق تولید در شهرستان سمیرم

مسؤول بسیج سازندگی سمیرم گفت: اولین کارگاه تولید نایلون و نایلکس در شهرستان سمیرم با حمایت ۴۰۰ میلیون تومانی تسهیلات بسیج سازندگی افتتاح شد.

مسعود قربانی مسؤول بسیج سازندگی سمیرم در گفت‌و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: کارخانه تازه تأسیس انواع نایلون و نایلکس شهر سمیرم واقع در شهرک صنعتی افتتاح شد.

وی با اشاره به فعالیت کارگروه رفع موانع تولید در شهرستان افزود: به زودی شاهد رونق روز افزون تولید در شهرستان خواهیم بود و آمادگی کامل جهت ایجاد واحدهای تولیدی به‌ویژه در حوزه مشتقات سیب درختی (سرکه سیب، رب سیب، چیپس سیب، چای سیب و...) و تولید کنندگان در شهرستان سمیرم داریم. 

قربانی تصریح کرد: کارخانه تولید انواع نایلون با حمایت و پشتیبانی بسیج سازندگی با تسهیلات دریافتی از بانک ملت به بهره‌برداری رسید.

نصرالله درخشانی مدیر کارگاه تولید نایلون و نایلکس بیان کرد: با دریافت ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات بسیج سازندگی از سال ۹۸ ساخت و ساز شروع شد و به مدت دو سال به طول انجامید که در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: این کارگاه در حال حاضر برای ۳ نفر بطور مستقیم و حداقل ۲۰ نفر غیر مستقیم اشتغالزایی کرده است.

درخشانی افزود: حدود شصت میلیارد ریال سرمایه ثابت و ماهیانه بطور میانگین هفت میلیارد ریال سرمایه در گردش جهت تأمین مواد اولیه نیاز است.

وی گفت: تولید روزانه در یک شیفت کاری بستگی به نوع تولید حدود ۴۰۰ کیلوگرم است که بازار فروش شامل کل استان اصفهان و استان‌های همجوار است و مشکل اساسی در امر تولید، سرمایه در گردش جهت تأمین مواد اولیه است که نیازمند دریافت تسهیلات با درصد پایین داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، انواع نایلون، کشاورزی، سیبی، خیاری و... نایلکس‌های فروشگاهی، دسته دار، کیسه فریزر و نانوایی و... در این کارگاه تولید و آماده ارسال به سراسر کشور می‌باشد.

پایان ییام/۶۳۱۱۱/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1236597

مهمترین اخبار ایران و جهان: