نیوز سیتی!
05 خرداد 1402 - 21:26

قرارگاه فرهنگی نایین آغازگر تحولات هدفمندی شده است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: قرارگاه فرهنگی شهرستان نایین به همت امام جمعه و فعالیت‌های تشکیلاتی باعث تحرکات و تحولات هدفمندی در حوزه کار فرهنگی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان در حاشیه دیدار با امام جمعه شهرستان نایین اظهار کرد: در سالروز آزادسازی خرمشهر، عملیات بیت المقدس و در دهه کرامت در نماز جمعه شهرستان نایین شاهد حضور باشکوه مردم این شهرستان بودیم و اگر این مردم پشتوانه نظام و انقلاب نباشند، هیچ اقدامی اثر‌گذار نخواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: آنچه که امروز در شهرستان نایین مشاهده می‌شود، یک کار تشکیلاتی و هدفمند در قالب کار فرهنگی است و قرارگاه فرهنگی شهر با محوریت امام جمعه نایین و تمام مسؤولان و مردم در این شهرستان در این راستا حرکت کرده‌اند که ثمره آن برای مردم خواهد بود.

فرهنگ با اشاره به اهمیت نماز جمعه در قرآن کریم، تصریح کرد: نماز جمعه به عنوان قلب فرهنگی شهر با همت امام جمعه و تمام اعضای ستاد نماز جمعه باعث تحرک و کار جهادی در شهرستان به نفع مردم شده است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان با اشاره به اقدامات قرارگاه فرهنگی شهرستان نایین، گفت: خوشبختانه با مدیریت امام جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه، قرارگاه فرهنگی شکل گرفته و در بخش‌هایی نظیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، امور مساجد، امور جوانان، ارتباط با ارگان‌های موثر و دیگر بخش‌ها در شهرستان نایین از این طریق تحولات خوبی دیده می‌شود و در آینده نیز این حرکت‌ها ادامه دارد.

پایان پیام/63138/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1239697

مهمترین اخبار ایران و جهان: