نیوز سیتی!
30 اردیبهشت 1402 - 21:56

اعزام 1800 زائز زنجانی به مرقد امام

فرماندار زنجان گفت: بیش از یک هزار‌ و ۸۰۰ نفر از شهرستان زنجان برای شرکت در مراسم ارتحال امام به مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پرویز خالقی، فرماندار زنجان در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر و بزرگداشت سالروز ارتحال جانسوز بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: برنامه اعزام زائران برای زیارت مرقد مطهر امام راحل (ره) در روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه سال‌جاری به صورت یکپارچه از سوی ستاد مربوطه استانی انجام پذیرفته است.

فرماندار زنجان اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته امسال بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر زائر از شهرستان زنجان در کنار سایر زائران به زیارت مرقد امام (ره) اعزام خواهند شد.

وی ضمن اشاره به اینکه وقایع تاریخی چون آزادسازی خرمشهر، مانایی و پایداری را برای نظام جمهوری اسلامی ایران رقم زده‌اند، تاکیدکرد: اماکن عمومی اعم از ادارات در سالروز آزادسازی خرمشهر و ارتحال حضرت امام راحل (ره) بایستی به طور شایسته و با استفاده از ادوات مناسب فضاسازی شوند.

خالقی به تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: مناسبت‌های چون سوم خرداد، فرصت ارزشمندی برای برنامه‌هایی نظیر رونمایی از طرح‌های توسعه‌ای و زیرساختی بشمار می‌روند تا بخشی از ثمرات تلاش‌های دوایر دولتی عملاً تبیین شده و اطلاع رسانی شود.

لزوم تدوین برنامه‌هایی چون دیدار با خانواده‌های معظم و معزز شهدا در مناسبت های خرداد ماه، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، تشکیل کمیته‌های ذیل ستاد اعم از کمیته اعزام زائرین به حرم مطهر، کمیته برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام راحل (ره) در شهرستان زنجان از جمله تصمیماتی بود که در این جلسه اخذ شد.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1225953

مهمترین اخبار ایران و جهان: