نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 15:09

طراحی ساخت ۳۰ مجتمع بین راهی در محورهای ارتباطی مازندران

ساری- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: ساخت مجتمع های بین راهی و نمازخانه در ۳۰ نقطه از حاشیه راه های ارتباطی استان از جمله کندوان طراحی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا علیخانی ظهر سه شنبه پس از پایان دیدار مردمی در دفتر غرب استانداری مازندران با بیان اینکه ۳۵۰ پرونده در ملاقات عمومی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است، افزود: بیشتر مسائل و مشکلات مردم در زمینه طرح‌های هادی و تغییر کاربری بوده است، افزود: همچنین یکسری پرونده‌هایی در زمینه انشعابات غیرمجاز در خارج از بافت و حریم شهر وجود دارد و قرار شد به صورت متمرکز درباره آنها در جلسه استانداری تصمیم گیری شود.

وی درباره اختصاص قیر به برای آسفالت راه های روستایی گفت: بخشی از قیر در راستای اجرای طرح هادی و از سوی بنیاد مسکن تخصیص داده می شود.

وی درباره پرونده مسکن مهر در استان گفت: پروژه مسکن مهر در برخی جاها از جمله تاسیسات آسانسور، زییربنایی و روبنایی دارای نواقصی است و به دنبال آن هستم تا تامین اعتبار مورد لازم برای تکمیل آن جذب شود.

علیخانی همچنین به جانمایی ۳۰ نقطه برای ایجاد مجتمع بین راهی در محورهای ارتباطی استان از جمله کندوان گفت: قرار است ۳۰ مجتمع شامل نمازخانه و سرویس بهداشتی و فروشگاه برای تامین نیازمندی ها در حاشیه محور کندوان، هراز و سوادکوه ایجاد شود.

معاون استاندار مازندران گفت: سرمایه گذار برای ساخت این طرح وجود دارد و تنها مسئله و ابهام موجود مربوط به صدور موافقت اصولی است و باید در این زمینه برنامه ریزی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1249397

مهمترین اخبار ایران و جهان: