نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 15:07

اولین اظهارات فرمانده جدید انتظامی هرمزگان: برای امنیت و آسایش مردم هم قسم شده ایم

علی اکبر جاویدان که روز گذشته به عنوان فرمانده جدید انتظامی هرمزگان منصوب شده، گفت: هم پیمان و هم قسم شده ایم که امنیت و آرامش را برای مردم فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده جدید انتظامی هرمزگان که از روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه 1402 مسؤولیت فرماندهی انتظامی این استان را بر عهده گرفته در گفت و گویی رسانه ای اظهار کرد: امیدوارم سرباز خوبی برای ولایت، کارگزار خوبی برای نظام و خدمتگزار خوبی برای مردم هرمزگان باشم.

وی با اشاره به رشادت های شهدای سرو قامت نیروی انتظامی و شهدای هرمزگان، بیان داشت : بنده قدردان و قدرشناس همکاری همه دستگاههای همکار هستم و خودم را اهل این استان و متعلق به این استان میدانم، توفیق حاصل شد که باردیگر خدمت خالصانه و بی منت را در این استان داشته باشم.

سردار جاویدان عنوان کرد: مردم باید در امنیت و آرامش باشند و ما نیز در مجموعه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی هم پیمان و هم قسم شده ایم که این امنیت و آرامش را برای مردم فراهم کنیم.

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین با بیان این که تمام تدابیر فرمانده محترم کل انتظامی کشور را که در همایش های اخیر ابلاغ شده و در حکم انتصاب ایشان نیز به آنها اشاره شده را چراغ هدایت و نصب العین خود در اجرای موفق مأموریت های سازمانی قرار خواهم داد.

این مقام ارشد انتظامی استان از حمایت و هدایت های داهیانه نماینده محترم ولی فقیه در استان،  همچنین حمایت های همه جانبه استاندار مردمی و انقلابی، اعضا شورای تامین و سایر مسئولان استان از پلیس قدردانی کرده و خواستار همکاری بیش از پیش سایر دستگاهها با نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی می باشم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1221109

مهمترین اخبار ایران و جهان: