نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 09:02

مردم با وجود همه مشکلات از ارزش‌های اسلامی دفاع می‌کنند

فرمانده سپاه استان قم گفت: مسئولان و مدیران کشور باید قدردان این مردم عزیز و بزرگوار باشند که با وجود همه مشکلات، جانانه پای کار انقلاب و نظام ایستاده و از ارزش‌های اسلامی دفاع می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار محمدرضا موحد چهارشنبه شب طی سخنانی در یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی قم، ضمن تقدیر از اجرای نمایش "مردم میداندار اصلی انقلابند" اظهار کرد: ما باید با تکیه بر نام و یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، روحیه جهادی و انقلابی را در جامعه حفظ و تقویت کنیم.

وی با اشاره به اینکه با وجود همه دشمنی‌ها و فتنه‌ها، انقلاب اسلامی به راه پرافتخار خود ادامه داده است، افزود: بی شک نقش ولی فقیه و مردم در شکل گیری انقلاب اسلامی و تداوم آن تا به امروز بسیار مهم بوده است و از این پس نیز با هدایت‌های مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه در سایه روحیه انقلابی و جهادی، مشکلات به عنایت الهی مرتفع خواهد شد.

وی همچنین گفت: مسئولان و مدیران کشور حقیقتاً باید قدردان این مردم عزیز و بزرگوار باشند که با وجود همه مشکلات، جانانه پای کار انقلاب و نظام ایستاده و از ارزش‌های اسلامی دفاع می‌کنند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در ادامه به نقش کلیدی طلاب بسیجی در عرصه تحقق جهاد تبیین اشاره و بیان کرد: طلاب بسیجی در میان بسیجیان جهادگر خوش درخشیده‌ و در امر خدمت رسانی به مردم به ویژه محرومان موفق عمل کرده اند و باید این‌ها به درستی در جامعه تبیین شود.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1220097

مهمترین اخبار ایران و جهان: