نیوز سیتی!
07 خرداد 1402 - 13:25

برگزاری رویداد ملی نوآوری مشارکت‌های اجتماعی جوانان در ایلام

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ایلام از برگزاری رویداد ملی نوآوری مشارکت‌های اجتماعی جوانان در ایلام خبر داد.

محمدرضا تردست معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ایلام پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از برگزاری رویداد ملی نوآوری مشارکت‌های اجتماعی جوانان (نما) در این استان خبر داد و گفت: معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با هدف جذب و مشارکت جوانان نوآور به سمت نوآوری در مشارکت اجتماعی و همچنین استفاده از خلاقیت، دانش و توانایی نسل جوان در مواجهه با مسائل اجتماعی جامعه اقدام به برگزاری رویداد نما کرده است.

وی افزود: رویداد نما در قالب سلسه کمپ‌های مسئله تا ایده در پنج پهنه جغرافیایی کشور در ماه‌های تیر، مرداد، شهریور، مهر و آبان سال جاری برگزار خواهد شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ایلام تصریح کرد: مخاطبین رویداد نما جوانان ۱۸ تا ۲۵ ساله‌ای هستند که در قالب گروه‌های سه تا پنج نفره و با برخورداری از دغدغه و مسئله مشخصی می‌خواهند ایده‌های نوآورانه خود را در راستای توسعه اجتماعی به عمل برسانند.

تردست تاکید کرد: جوانان ۱۸ تا ۲۵ ساله استان می‌توانند تا تاریخ ۱۹ خرداد ماه سال جاری به سامانه رویداد به آدرس namaevent.com به منظور ثبت نام مراجعه کنند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ایلام اضافه کرد: خروجی این رویداد معرفی و تقدیر از ایده‌های برتر جوانان در حوزه حل مسائل اجتماعی است که امیدوارم این رویداد زمینه لازم برای استفاده از دانش و نیروی جوانی در مواجهه با مسائل اجتماعی را فراهم کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1244297

مهمترین اخبار ایران و جهان: