نیوز سیتی!
14 خرداد 1402 - 08:58

تیم‌های ارزیاب به منطقه زلزله‌زده «گهواره» کرمانشاه اعزام شدند

مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه ادامه داد: در پی وقوع زمین‌لرزه ۴.۷ و ۴ ریشتر صبح امروز «گهواره» کرمانشاه، تیم‌های ارزیاب هلال‌احمر برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی حادثه به محل اعزام شدند‌.

افشین یگانه، مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: دو زمین‌لرزه‌ای پی در پی به بزرگی ۴.۷ و ۴ ریشتر صبح امروز «گهواره» در استان کرمانشاه را لرزاند.

وی ادامه داد: زلزله‌ای به شدت ۴.۷ ریشتر در عمق ۸ کیلومتری زمین ساعت ۸:۲۱ دقیقه صبح امروز در گهواره کرمانشاه به وقوع پیوست که بلافاصله در کمتر از سه دقیقه بعد، ساعت ۸ و ۲۴ دقیقه «گهواره» کرمانشاه برای بار دوم و این بار با شدت ۴ ریشتر در عمق ۵ کیلومتری زمین لرزید.

مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه ادامه داد: در پی وقوع زمین‌لرزه در گهواره کرمانشاه، تیم‌های ارزیاب هلال‌احمر برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی حادثه به محل اعزام شدند‌ و تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر استان به حالت آماده باش درآمدند.

وی با بیان اینکه هنوز اطلاعات دقیقی از میزان خسارات احتمالی این حادثه در دست نیست، به محض دریافت گزارش‌های اولیه ارزیابان، اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1260597

مهمترین اخبار ایران و جهان: