نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 11:30

کمبودهای دارویی داروخانه هلال احمر البرز برطرف شود

کرج- نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد در مجلس گفت: کمبودهای دارویی در داروخانه هلال احمر البرز وجود دارد که باید از طرق مختلف تأمین شده و در اختیار بیماران قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عسگری صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید از داروخانه هلال احمر استان البرز بازدید و خدمات هلال احمر به بیماران را ارزشمند و مثبت ارزیابی و اظهار کرد: داروخانه هلال احمر استان البرز با وجود شرایط تحریم در کشور، داروهای خاص و حیاتی بیماران را در سریع‌ترین زمان و با کیفیت مناسب تأمین و در اختیار آنان قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: با این حال کمبودهای دارویی مختصری هم وجود دارد که امیدواریم از طرق مختلف تأمین و در اختیار بیماران قرار گیرد.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد در مجلس با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات مطلوب و با هزینه کم به ویژه برای قشر کم‌تربرخوردار تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی نیز در این خصوص حمایت جدی خود را انجام خواهد داد تا هموطنان به ویژه مردم عزیز استان البرز بتوانند با شرایطی ویژه و به سهولت داروهای مورد نیاز خود را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب تهیه نمایند.

نیازمند مساعدت مسئولان کشوری و استانی هستیم

محمدباقر خلفی، مدیرعامل هلال احمر استان البرز نیز در حاشیه این بازدید اظهار کرد: ارائه خدمات شایسته دارویی به مراجعین و بیماران از اولویت‌های حوزه درمان جمعیت هلال احمر است.

وی ادامه داد: دسترسی هرچه بهتر بیماران به داروهای مورد نیاز و خاص و تسهیل در روند تأیید نسخ از دغدغه‌های این جمعیت جهت خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم شریف استان است که انتظار می‌رود، با مساعدت‌های مسئولان کشوری و استانی و با تخصیص بودجه مناسب، این امر هرچه سریع‌تر در مجموعه هلال احمر استان عملی شود.

مدیرعامل هلال احمر استان البرز همچنین با بیان مشکلات بیماران در مراجعه به نمایندگی‌های بیمه خواستار ایجاد تسهیلات لازم جهت حضور نمایندگان بیمه از بین کارکنان داروخانه هلال احمر در این مجموعه و ایجاد تسهیلات بیشتر برای مراجعین شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1204497

مهمترین اخبار ایران و جهان: