نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 16:22

پدر شهید علیرضا حاجیوند قیاسی به فرزند شهیدش پیوست

پدر شهید علیرضا حاجیوند قیاسی از شهدای مدافع حرم شهرستان دزفول پایتخت مقاومت ایران دعوت حق را لبیک گفت و میهمان فرزند شهیدش شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، پدر شهید علیرضا حاجیوند قیاسی از شهدای مدافع حرم شهرستان دزفول پایتخت مقاومت ایران دعوت حق را لبیک گفت و میهمان فرزند شهیدش شد.

 زنده‌‌یاد حسن حاجیوند قیاسی پدر شهید علیرضا حاجیوند قیاسی از شهدای مدافع حرم شهرستان دزفول که از بهمن‌ماه سال 1394 داغ فرزند را بر دل داشت امروز دوشنبه‌ هجدهم اردیبهشت‌ماه سال 1402 پس از قریب به  هشت سال به وصال فرزند نائل شد.

 

شهید مدافع حرم علیرضا حاجیوند قیاسی روز یکم مهر سال 1364 در دزفول چشم به جهان گشود که پس گرفتن دیپلم به دانشگاه رفت و مدرک کارشناسی کشاورزی را دریافت کرد.

از نیروهای فعال بسیجی گردان امام حسین(ع) و مسجد صاحب‌الزمان(عج) شمالی دزفول بود، همچنین به عنوان عضو شورای بسیج ادارات دزفول فعالیت داشت و داوطلبانه از سوی بسیج به سوریه اعزام شد.

وی ‌به‌همراه دیگر رزمندگان جبهه مقاومت در عملیات آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا سوریه شرکت کرد و در روز 13 بهمن‌ماه سال 1394 شهد شیرین شهادت را نوشید که سومین شهید مدافع حرم دزفول لقب گرفت.

پیکر پاک شهید علیرضا حاجیوند که در 30 سالگی به شهادت رسید، پس از انتقال به وطن تشییع شد و در قطعه یک گلزار شهدای شهید آباد دزفول آرام گرفت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1198209

مهمترین اخبار ایران و جهان: