نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 11:54

اعزام کاروان ۳۰هزار نفری مازندرانی‌ها به مرقد امام راحل

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران با اشاره به برنامه‌ریزی برای اعزام کاروان‌ها به مرقد امام راحل، گفت: امسال متفاوت از سال‌های گذشته است و اعزام کاروان در مازندران بیش از ۳۰هزار نفر برآورد شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حجت‌الاسلام علی‌اصغری ولوجایی در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در مازندران با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: باتوجه به اینکه بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد را پیش رو داریم برنامه به نام امام راحل یکی از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی تاریخ معاصر ایران و جهان، است.

وی افزود: نقش امام در هدایت نهضت انقلابی مردم ایران تاثیرگذار بوده و هیچ‌گاه نمی‌توان نام و یاد ایشان را نادیده بگیریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه محبوبیت امام راحل در دل مردم قرار دارد، گفت: نشان می‌دهد اگر کار خدایی باشد مطمئنا ثمره عجیب خواهد داد.

اصغری ولوجایی بیان کرد: اخلاص، ساده‌زیستی و با مردم بودن امام از ویژگی‌های ایشان بود و ۳۴ سال از ارتحال جانسوز ایشان می‌گذرد نه تنها ذره‌ای اط عظمت امام کم نشد بلکه روز به روز بر عظمت امام افزوده شد.

وی  با تقدیر از شورای مجلس خبرگان به جهت انتخاب به‌موقع و شایسته امام خامنه‌ای، یادآور شد: مقام معظم رهبری بعد از ارتحال امام با هدایت پیامبرگونه ادامه دادند و با صلابت و اقتدار به سوی پیشرفت در حرکت هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر اینکه ابعاد وسیعی از شخصیت و سیره وجودی معمار کبیر انقلاب هنوز ناشناخته مانده که باید به‌ویژه برای نسل جوان امروز تبیین شود، خاطرنشان کرد: واقعا ضروری است اندیشه‌های امام راحل را برای آحاد مردم به‌ویژه برای نسل جوان تبیین‌گری داشته باشیم.

اصغری ولوجایی با اشاره به قیام ۱۵ خرداد، نهضت خودجوش و مردمی، تصریح کرد: قیام ۱۵ خرداد نقطه عطفی در مبارزه با دشمنان و استکبار جهانی است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای اعزام کاروان‌ها به مرقد امام راحل، گفت: امسال متفاوت از سال‌های گذشته است و اعزام کاروان در مازندران بیش از ۳۰هزار نفر برآورد شده و در کنارش هم برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای در سطح استان خواهیم داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران یادآور شد: امیدواریم در راه امام ماندگار شویم و بیعت مجددی با مقام معظم رهبری در دستور کار داریم‌.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1233097

مهمترین اخبار ایران و جهان: