نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 11:15

۱۴۰ فرزند یتیم و محسنین مورد حمایت نیکوکار ساوجبلاغی

ساوجبلاغ- رئیس اداره کمیته امداد ساوجبلاغ گفت: نیکوکار ساوجبلاغی حمایت از ۱۴۰ یتیم و فرزند محسنین را با پرداخت مجموعاً ماهانه ۲۸ میلیون تومان بر عهده گرفت.

مهدی حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن قدردانی از حامیان نیکوکار شهرستان گفت: نیکوکار ساوجبلاغی حمایت ۱۴۰ یتیم و فرزند محسنین را با پرداخت مجموعاً ماهانه ۲۸ میلیون تومان بر عهده گرفت.

حاجی زاده با تأکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی این نهاد توسعه مشارکت و حضور مستقیم مردم و خیران در برنامه‌های فقرزدایی است، افزود: این حامی نیکوکار علاوه بر واریز ماهانه ۲۸ میلیون تومان به‌حساب فرزندان معنوی هزینه درمان، هدیه تولد، سبد کالا و لوازم‌التحریر فرزندان معنوی خود را تأمین می‌کند.

رئیس اداره کمیته امداد ساوجبلاغ بابیان اینکه در حال حاضر در این شهرستان ۵۲۵۰ حامی حمایت ۲۱۰ یتیم و ۷۰۰ فرزند محسنین را بر عهده‌دارند افزود: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام بیش از ۱ میلیون تومان و فرزندان محسنین ۶۵۰ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریزمی شود.

وی افزود: نیکوکاران در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در دفتر کمیته امداد شهرستان مشارکت حضوری و نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت نقدی مستقیم به‌حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه ekram.emdad.ir اقدام و یا با شماره تماس ۴۴۲۳۲۱۳۲ یا ۴۴۲۱۰۷۲۰ تماس حاصل فرمایند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1217709

مهمترین اخبار ایران و جهان: