نیوز سیتی!
04 خرداد 1402 - 12:56

8نکته که قبل از خرید تجهیزات اشپزخانه باید بدانید !

در عصر تکنولوژی و با پیشرفت بکارگیری فناوری در تولید محصولات خانگی شناختن محصول مناسب کار سختی است . مخصوصا که راجب بسیاری از برنامه ها و ویژگی های تجهیزات اشپزخانه اطلاعات کافی نداریم !

بهتر است ابتدا بدانیم تجهیزات اشپزخانه چیست ؟ تجهیزات اشپزخانه زندگی انسان هارا راحت کرده اند . تصور اینکه اگر اجاق گاز نداشتیم باید اتش روشن میکردیم سخت است . در واقع تجهیزات اشپزخانه شامل هود ، فر ، اجاق گاز و هر وسیله ای است که در اشپزخانه کار مارا اسان تر کرده است .

8نکته که قبل از خرید تجهیزات اشپزخانه باید بدانید ! را در ادامه گفته ایم و این مقاله  در واقع یک راهنمای خرید هود ، فر و اجاق گاز  است .

1.فقط به برند و مارک محصول دقت نکنید !

برای خرید یک محصول خوب نباید فقط به برند و مارک محصول دقت کنید . طبق تجربیات کاربران بسیاری از برند های معتبر ایرانی محصولاتی با کیفیت برابر و یا حتی بهتر از نمونه های وارداتی تولید میکنند . طبق امار نیز میزان مراجعه صاحبان برند های ایرانی برای خدمات پس از فروش و تعمیر، کمتر از میزان مراجعه صاحبان برند های خارجی به تعمیرکاران است .

 

2.تجهیزات اشپزخانه ایرانی یا خارجی ، مسأله این است !

به تازگی سخت گیری هایی در رعایت موارد ایمنی توسط تولید کنندگان تجهیزات اشپزخانه ایرانی انجام شده است . این سخت گیری ها تضمین کننده کیفیت تجهیزات اشپزخانه ایرانی میباشد. از جهت دیگر محصولات ایرانی از نظر قیمت مقرون به صرفه تر از اجناس وارداتی هستند . مورد دیگر که باید در نظر بگیرید خدمات پس از فروش و گارانتی است . در نتیجه خرید تجهیزات اشپزخانه ایرانی، کاری عقلانی تر است .

3.کدام برند برای خرید تجهیزات اشپزخانه بهتر است ؟

در بین 10 نکته که باید قبل از خیرد تجهیزات اشپزخانه بدانید ! مهم ترین مورد برند محصول است . محصولات یک برند خوب گواهینامه های بین المللی دارند ، تست های ایمنی را با موفقیت گذرانده اند ، قیمت مناسب دارند ، خدمات پس از فروش دارند و از همه مهم ترین طراحی زیبایی دارند . تورینوپلاس یکی از برند هایی است که اخیرا بسیار خوش درخشیده و توانسته به یکی از برترین برند ها از نظر مشتریان تبدیل شود .

4. ارزانترین فروشگاه تجهیزات اشپزخانه کجاست ؟

فروشگاه های اینترنتی و نمایندگی ها بهترین فروشگاه برای کسانی است که میخواهند تجهیزات اشپزخانه را ارزانتر بخرند . بسیاری از برند ها در فروشگاه های اینترنتی خود محصولات را با قیمت پایه به فروش میرسانند . با خرید از فروشگاه ها و نمایندگی ها دیگر هزینه ای بابت واسطه گری فروشنده ها نخواهید پرداخت .

5. کدام اندازه تجهیزات مناسب من است ؟

قطعا قبل از خرید اجاق گاز با خود فکر کرده اید که اجاق گاز چند شعله مناسبتان است . یا قبل از خرید هود ذهنتان درگیر شده که هود چند موتوره مناسب است ؟ هود با چه توانی کفاف ابعاد اشپزخانه تان را میدهد . برای پاسخ به تمام سوال ها میتوانید راهنمای خرید هود ، راهنمای خرید اجاق گاز ، راهنمای خرید فر توکار را در وبسایت تورینو پلاس مطالعه کنید .

6 . از کجا ویژگی های محصول موردنظرمان را بفهمیم ؟

تمامی شرکت ها در دفترچه راهنمای محصول ویژگی های دستگاه نحوه نصب و راه اندازی و نکات مربوط به استفاده را ذکر میکنند . قبل از خرید  به توضیحات فروشنده اعتماد نکنید .  حتما خودتان از ویژگی ها و امکانات ان محصول با خواندن دفترچه راهنما مطلع شوید .

7. از خرید های تجملاتی و اضافی پرهیز کنید !

فضای اشپزخانه تان را با وسایل اضافی و بیهوده پر نکنید . فقط لوازمی را بخرید که میدانید به طور مداوم استفاده میشوند .

8. با وسایل قدیمی چه کار کنیم ؟

حالا که توانستید وسیله مناسبتان را تهیه کنید بادی برای خرید جدیدتان جا باز کنید . میتوانید با ساختن حساب کاربری در سایت هایی که لوازم دست دوم میفروشند و سپس قرار دادن عکس و توضیحات محصولتان ان ها را بفروشید . با فروختن وسایل دست دوم میتوانید مقداری از مبلغ محصول جدیدتان را بپردازید . همچنین با فروش لوازم دست دوم خود در حفاظت از محیط زیست شریک میشوید .

جمع بندی 8نکته که قبل از خرید تجهیزات اشپزخانه باید بدانید !

در اخر توصیه میکنیم که حتما از فروشگاه ها و برند ها معتبر خریدتان را انجام دهید . برای نصب دستگاه از متخصصین این زمینه کمک بگیرید تا گارانتی و خدمات پس از فروش به محصولتان تعلق بگیرد . با توجه به نیاز خود خرید کنید و در انتخاب اندازه محصول منطقی تصمیم بگیرید . مطابق با دکوراسیون و رنگ کابینت خود محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید . این 8 نکته که درباره خرید تجهیزات اشپزخانه باید بدانید را رعایت کنید .

منبع: فارس
شناسه خبر: 1237697

مهمترین اخبار ایران و جهان: