نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 14:03

شهدای دانش‌آموز مسیر تعالی نوجوانان را ترسیم کردند

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهدای دانش‌آموز و نوجوان مسیر تعالی را برای دانش‌آموزان امروز ترسیم کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از ظهر یکشنبه در اجلاسیه شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در حسینیه ثارالله استان اردبیل اظهار کرد: ۷۲۱ شهید دانش‌آموز در استان اردبیل اوج اخلاص و ارادت این استان را به انقلاب نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه اردبیل در دوران دفاع مقدس با تقدیم سه هزار و ۴۰۰ شهید دین خود را به نظام اسلامی ادا کرده است، تصریح کرد: ۴۰ دانش‌آموز شهید زیر ۱۳ سال سند حقانیت جمهوری اسلامی و پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل شهید مرحمت بالازاده را فهمیده آذربایجان و اردبیل اعلام کرد و گفت: این شهید ۱۱ ساله فرمان جهاد را از رئیس جمهور وقت، مقام معظم رهبری دریافت کرده و راهی میدان مبارزه و شهادت شد.

محمدی اصل برگزاری اجلاسیه شهدای دانش‌آموز و فرهنگی استان را به همت آموزش و پرورش و سپاه یادآور شد و افزود: این اجلاسیه در راستای کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل برگزار می‌شود و اجلاسیه نهایی ۲۶ مردادماه در اردبیل اجرایی خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1211253

مهمترین اخبار ایران و جهان: