نیوز سیتی!
06 خرداد 1402 - 15:11

اصل پایداری و تحکیم بنیان خانواده در اولویت باشد

استاندار همدان گفت: اصل پایداری و تحکیم بنیان خانواده از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید مورد توجه ویژه شورای فرهنگ عمومی باشد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ‌ عمومی اظهار کرد: پایداری و تحکیم بنیان خانواده، زیست عفیفانه، اجتناب از اسراف‌ و تجمل‌گرایی، افزایش سرانه تولید و مصرف محصولات فرهنگی و انسجام اجتماعی پنج محور اصلی سند فرهنگی کشور است و باید از اولویت‌های شورای فرهنگ عمومی استان نیز باشد.

وی گفت: اقدامات و عملکرد باید با رویکرد تحولی انجام گیرد و نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف نیز رفع شود. 

استاندار همدان افزود: اصل پایداری و تحکیم بنیان خانواده از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید مورد توجه ویژه در شورای فرهنگ عمومی باشد.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری برای انسجام اجتماعی در جامعه به منظور خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در دوقطبی‌سازی اجتماعی به صورت ویژه مورد تأکید است.

قاسمی‌فرزاد با تاکید بر اینکه شورای فرهنگ عمومی باید به مسائل اصلی توجه کند و درگیر مسائل جزئی نشود گفت: باید به سمت اقداماتی برویم که تحول ایجاد کند و نقاط مثبت تقویت و نقاط ضعف رفع شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به انسجام اجتماعی عنوان کرد: امسال انتخابات را در پیش رو داریم و باید توجه داشته باشیم تلاش دشمن بر ایجاد چنددستگی، نفاق و عدم انسجام در کشور است و باید مراقب بود.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1241953

مهمترین اخبار ایران و جهان: