نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 15:04

رامسر میزبان مسابقات بین المللی پرورش اندام می شود

ساری- رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور گفت: استان مازندران و شهرستان رامسر برای اولین بار در کشور به عنوان میزبان مسابقات پرورش اندام مستریونیورس در ماه فوریه ۲۰۲۳ انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمهدی نصیرزاده ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی رویداد بین المللی مستریونیورس ب اظهار کرد: ایران خود را برای برگزاری یک رویداد بین المللی باشکوه و بی سابقه آماده می‌کند و با رایزنی‌های صورت گرفته برای اولین بار کشورمان به عنوان میزبان مسابقات مستریونیورس در ماه فوریه ۲۰۲۳ انتخاب شده است.

وی درباره زمان برگزاری این مسابقات گفت: این رقابت‌ها از ۲۶ تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۱(۱۵ تا ۱۹ فوریه ۲۰۲۳) زیر نظر فدراسیون جهانی IFBB به میزبانی استان مازندران در شهرستان رامسر برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون پرورش اندام از رشته‌های این مسابقات گفت و افزود: این مسابقات در رشته‌های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار، گیمزکلاسیک، فیتنس اسپرت، فیت مدل، فیتنس چلنج، مچ اندازی و قوی‌ترین مردان و در رده‌های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می‌شود.

نصیرزاده بیان داشت: اتفاق ویژه در این رقابت‌ها برگزاری مسابقات در رشته‌های مچ اندازی و فیتنس چلنج در بخش بانوان است تا بانوان ورزشکار هم این فرصت را داشته باشند در کشور خودشان در یک مسابقه بین المللی شرکت کنند.

وی از جوایز این مسابقات هم گفت و افزود: جوایز این مسابقات در مجموع ۴۰ هزار دلار تعیین شده که در تمامی رشته‌ها تقسیم خواهد شد و ۱۶ کارت حرفه‌ای نیز در رشته‌های مختلف به نفرات برتر (اوورال ها) اهدا می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 990697

مهمترین اخبار ایران و جهان: