نیوز سیتی!
17 بهمن 1401 - 00:35

مطیعی: امیدواریم مردم «نتیجه تلاش مسؤولان» را ببینند

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: همه باید فرصت خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران را قدر بدانند و امیدواریم مردم «نتیجه تلاش مسؤولان» را ببینند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در نشستی با حضور استاندار سمنان، معاونان و جمعی از مدیران استانداری سمنان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک فرارسیدن دهه فجر، بر لزوم توجه مسئولان به فرصت خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

وی گفت: تقارن میلاد امام جواد (ع) را با دهه مبارک فجر گرامی می‌داریم و امیدواریم جود و کرم آن امام همام شامل انقلاب اسلامی ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز کشورمان شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در یکی از دیدارهای خود فرمودند زمینه کاری که بعد از انقلاب اسلامی برای همه مهیا شده است، پیش از پیروزی انقلاب وجود نداشت و همه مسؤولان باید این فرصت را غنیمت بدانند و از آن استفاده کنند.

مطیعی گفت: حقیقتاً باید از همراهی مردم عزیز و شریف ایران اسلامی با نظام با وجود تمام کاستی‌ها تشکر کرد؛ چراکه اگر این مردم نبودند، امروز نمی‌توانستیم فرارسیدن دهه فجر را جشن بگیریم.

وی افزود: بهترین هدیه‌ای که مسؤولان می‌توانند به مردم عزیزمان بدهند، کار، تلاش و خدمت مضاعف است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اضافه کرد: گواهی و شهادت رهبر معظم انقلاب در تأیید تلاش دولت، مدال افتخار این دولت است و البته همان‌طور که ایشان فرمودند امیدواریم مردم نیز نتیجه این تلاش‌ها را ببینند.

مطیعی افزود: امیدواریم توفیق خدمت بیش از پیش شامل حال همه خدمتگزاران و مسؤولان نظام جمهوری اسلامی ایران شود.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1021397

مهمترین اخبار ایران و جهان: