نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 17:46

شهرداری راهکار عملی و کاربردی برای حل مشکل ترافیک ارائه دهد

همدان-رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: به منظور حل و تخفیف مشکل ترافیکی همدان باید شهرداری و مسئولان مربوطه راهکارهای عملی و کاربردی ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود مسگریان در جلسه صحن شورا با گرامیداشت ایام سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس، اظهار کرد: این شهدا در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و برقراری امنیت در منطقه جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه همه مدیون شهدا هستیم، گفت: حضور پرشور مردم همدان در استقبال از پیکر شهدای گمنام نشانگر تعهد و پایبندی این ملت شریف با وجود تنگناها و مشکلات، نسبت به آرمان‌های امام (ره) و شهدا بوده که این مهم قابل تقدیر و ستودنی است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و امید است در انجام وظایف خود و پیروی از راه این عزیزان موفق باشیم.

مسگریان در ادامه به وضعیت نامطلوب ترافیکی در شهر همدان اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه در فصل گردشگری نیستیم اما در برخی محورها شاهد ترافیک‌های بسیار سنگین در بعضی ساعات هستیم.

وی با تأکید بر اینکه به منظور حل و تخفیف مشکل ترافیکی باید شهرداری و مسئولان مربوطه راهکارهای عملی و کاربردی ارائه دهند، تصریح کرد: تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله راهکارها به این منظور است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: شهرداری باید نسبت به افزایش اتوبوس‌های درون شهری در راستای رفع مشکل ترافیکی با هدف استفاده بیشتر مردم از حمل و نقل عمومی و کاهش استفاده از خودروهای شخصی و تک سرنشین تلاش و برنامه‌ریزی داشته باشد.

مسگریان با تأکید بر اینکه مسئولیت حل مشکل ترافیکی بر عهده شهرداری و شورای ترافیک است، خاطرنشان کرد: امید است با برنامه‌ریزی بیشتر و بهتر شاهد تخفیف این مشکل در سطح شهر همدان باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه به منظور حل و تخفیف مشکل ترافیکی همدان باید شهرداری و مسئولان مربوطه راهکارهای عملی و کاربردی ارائه دهند، گفت: تقویت ناوگان حمل و نقل ع مومی از جمله راهکارها به این منظور است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 950653

مهمترین اخبار ایران و جهان: