نیوز سیتی!
05 بهمن 1401 - 12:29

تأکید گفتمان «اصفهان من شهر زندگی» بر پاسداشت هویت دینی و تاریخی شهر

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: یکی از اهداف ترسیم شده در گفتمان «اصفهان من شهر زندگی» پاسداشت هویت دینی و تاریخی شهر اصفهان برای دست‌یابی به افق متعالی زندگی و تحقق فضای حیات طیبه در شهر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، سید علی معرک‌‌نژاد مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان در نشست هم‌اندیشی مسؤولان امور ارتباطات مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان و دفاتر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر اصفهان، اظهار کرد: خدمت در آستان مقدس اهل بیت (ع) یک توفیق الهی و نعمتی بزرگ است که امیدواریم با برگزاری این نشست به هماهنگی و همراهی برای انجام بهتر خدمت دست یابیم.

وی با بیان اینکه این نشست برای اولین بار و با توجه به نقش مؤثر مدیران امور ارتباطات مناطق پانزده‌گانه در امر اطلاع‌رسانی و با هدف تأمین اهداف ستاد عتبات عالیات برگزار شده است، افزود: یکی از اهداف ترسیم شده در گفتمان «اصفهان من شهر زندگی» پاسداشت هویت دینی و تاریخی شهر اصفهان برای دست‌یابی به افق متعالی زندگی و تحقق فضای حیات طیبه در شهر است.

معرک‌نژاد گفت: این نشست نیز با هدف تحکیم روابط و تقویت تعامل مدیران امور ارتباطات مناطق با رابطان دفاتر مناطق ستاد عتبات عالیات شهر اصفهان برگزار شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اهمیت تقویت ارتباط مدیران امور ارتباطات مناطق با رابطان دفاتر مناطق ستاد عتبات عالیات اضافه کرد: تعامل و ارتباط هم‌افزا تأمین‌کننده اهداف هر دو نهاد و رمز موفقیت در عصر حاضر است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 997097

مهمترین اخبار ایران و جهان: