نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 12:53

به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس هرمزگان+عکس

ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس هرمزگان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس هرمزگان آغاز شد.

برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در بندرعباس با نواختن زنگ انقلاب در دبستان دخترانه شاهد ناحیه دو با حضور حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و مهدی دوستی استاندار و مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان آغاز شد.

 

همزمان با سالروز ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، بوق کشتی‌ها و شناور‌ها در بندر شهید رجایی، بزرگترین بندر تجاری کشور و دیگر بنادر و جزایر هرمزگان به صدا در آمد.

حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در این برنامه با تأکید بر مردمی برگزار شدن جشن‌های دهه فجر، از دستگاههای فرهنگی و حاکمیتی خواست تا تسهیل کننده این برنامه ها باشند.

وی افزود: بسیاری از انقلاب‌های دنیا فقط در کتاب‌های تاریخی اسمی از آن‌ها باقی مانده است؛ اما انقلاب اسلامی ایران به واسطه متکی بودن به اسلام و مردم پس از گذشت حدود نیم قرن هنوز سرزنده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، ماموریت جوانان و نوجوانان جمهوری اسلامی ایران را تاریخی دانست و خطاب به دانش‌آموزان، تصریح کرد: پدران شما بساط حمکرانی شاهنشاهی را برچیدند و حاضر بودند در برابر دشمنان شهید شوند تا تمامیت ارضی ایران و انقلاب اسلامی حفظ شود و امروزه شما دانش‌آموزان باید ادامه دهنده راه آن‌ها باشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، انقلاب اسلامی را یک جریان تاریخ‌ساز دانست و ابراز کرد: انقلاب اسلامی امروز به عنوان طلیعه‌دار و پرچم‌دار جهان اسلام است به همین جهت ماموریت جوانان و نوجوانان نیز در بعد جهانی تعریف می‌شود که باید همه برای حل چالش‌ها وارد میدان شوند.

وی، با بیان این نکته که حضور پرشور مردم در صحنه، زنده و جاری بودن انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد، مطرح کرد: امروز نسل جدید انقلاب اسلامی شعارهایی نظیر، مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از مستضعفان عالم را دنبال می‌کند.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1012597

مهمترین اخبار ایران و جهان: