نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 15:17

دانش آموزان باید با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا شوند

قزوین- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: باید نسل امروز مخصوصاً دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی، عواکل شکل گیری انقلاب اسلامی و علت تداوم آن آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، نقی سیاهکالی مرادی ظهر چهارشنبه در مراسم گلبانگ انقلاب اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی با پشتوانه بزرگی به نام مردم محقق شد و در این پیروزی همه اقشار از جمله دانش آموزان نیز سهیم بودند.

وی افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید علت و عوامل موفقیت انقلاب اسلامی را برای نسل امروز تبیین و بازگو کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: ایمان به خدا و ریشه‌های دینی و مذهبی مردم زمینه اصلی وحدت و انسجام این ملت را در برابر رژیم طاغوت فراهم کرده و باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی امروز با پیشرفت‌های بزرگ خود در طی این ۴۴ سال در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و دشمنان نیز به خوبی این دستاورد و توانمندی‌ها را درک کرده‌اند.

سیاهکالی مرادی اضافه کرد: باید نسل امروز مخصوصاً دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی، عواکل شکل گیری انقلاب اسلامی و علت تداوم آن آشنا شوند.

وی در پایان یادآور شد: افزایش توطئه‌ها، هجمه‌ها و خباثت‌های دشمن ناشی از موفقیت انقلاب اسلامی در برابر آنها و تحقق آرمانهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1013009

مهمترین اخبار ایران و جهان: