نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 19:04

زارع: می‌توانستیم با نتیجه پرگل‌تری پیروز شویم/ بردبار باید قدر کاپیتانی ملوان را بداند

سرمربی ملوان گفت:می‌توانستیم با نتیجه پرگل‌تری برنده دیدار مقابل نساجی شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس، مازیار زارع در نشست خبری پس از بازی مقابل نساجی اظهار داشت: این برد را به مردم شهرم تقدیم می‌کنم. به بچه‌هایمان تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم بعد از 3 سالی که اینجا هستم، بهترین نمایشی بود که ارائه کردیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم پس از گل ناخواسته عقب کشیدیم ولی با این حال کنترل بازی را در دست داشتیم و موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم که به گل بدل نشد. می‌توانستیم با نتیجه پرگل‌تری پیروز مسابقه شویم. بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و بعد از شرایطی که برایشان به وجود آمد روحیه خوبی داشتند. این بازی حالا تمام شده و باید به بازی بعدی بیاندیشند.

سرمربی ملوان در خصوص دادن بازوبند به محمدرضا بردبار اظهار داشت: این بزرگی بچه‌های بزرگ ما را نشان می‌دهد که چقدر خوب هستند. امسال بچه‌های خوبی داریم. من جوان بودم که کاپیتان این تیم شدم و این فرصت را الان به یکی از بچه‌های انزلی دادم که تیم را کاپیتانی کند. مطمئنا باید استفاده کنند زیرا ببینم اگر راهشان درست نباشد، اولین نفر خودم هستم که نمی‌گذارم به راه بی‌راهه بروند. او باید افتخار کند که کاپیتان ملوان شده و باید پیشرفت کند و این راه را ادامه دهد به شرطی که خیلی بی جهت و بیهوده خودش را به حاشیه نبرد.

زارع در خصوص نقل و انتقالات باشگاه ملوان گفت: شما باید شرایط تیم را درنظر بگیرید و اینکه انتقاد می‌کنند، من انتقادی ندیدم.

ادامه دارد ...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1013553

مهمترین اخبار ایران و جهان: