نیوز سیتی!
22 دی 1401 - 22:57

۱۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در خوی کشف شد

ارومیه - رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با تاکید بر ضرورت مبارزه با تهیه و توزیع مواد مخدر گفت: بیش از ۱۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در خوی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی، ناصر عتباتی در این زمینه اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با سوداگران مواد مخدر، مأموران ایستگاه بازرسی ایواوغلی شهرستان خوی در حین کنترل خودروهای عبوری از مسیر تبریز به ماکو به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند.

وی ادامه داد: خودرو مذکور که قصد فرار داشت به نحو مقتضی مهار و در کنار جاده متوقف و راکب آن هنگامی که قصد انتقال بسته‌های پلاستیک سیاه رنگ به خودرو دیگری که به عنوان اسکورت همراه آنان بود را داشت، دستگیر شد.

عتباتی اضافه کرد: در حین بازرسی از این خودروها مقدار ۱۹ کیلو و ۳۲۵ گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و با وصول گزارش به دادستانی، پرونده تشکیل و به شعبه دوم بازرسی ارجاع و پس از تفهیم اتهام هر ۲ متهم به اتهام مشارکت در حمل و نگهداری مواد مخدر با قرار بازداشت موقت به زندان خوی معرفی شدند و تحقیقات تکمیلی در این خصوص در حال انجام است.

کشف ۶۵ کیلوگرم مواد مخدر در ماکو

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان همچنین از کشف و ضبط مقدار ۶۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه در شهرستان ماکو در دو روز پیش خبر داد.

وی گفت: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی صورت گرفته و با هماهنگی دادستانی ماکو، مقدار ۶۵ کیلوگرم شیشه که در داخل محموله بار چسب چوب جاسازی شده و قرار بود به کشور ترکیه قاچاق شود، موقع جاسازی در محل انباری در شهرستان ماکو کشف و ضبط شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در این زمینه ۲ نفر متهم دستگیر شدند، افزود: مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ در استان بی وقفه از سوی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی با حمایت دستگاه قضائی ادامه دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 973553

مهمترین اخبار ایران و جهان: