نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 09:59

روستاهای سرخه آبرسانی می‌شود/ انتقال برق به شهرک صنعتی

سرخه - وزیر نیرو با بیان اینکه به روستاهای شهرستان سرخه آبرسانی می شود، گفت: با توجه به مشکل کم آبی، روند اجرایی طرح های آبرسانی در استان سمنان تسریع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر محرابیان بعد از ظهر پنج شنبه در نشست افتتاح همزمان پروژه‌های شهرستان سرخه ضمن بیان اینکه ۵۵ پروژه عمرانی و اقتصادی با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۵۵ میلیارد تومان امروز در این آئین افتتاح می‌شود، تاکید کرد: چند روستای سرخه دارای مشکل آب هستند، که به زودی آبرسانی خواهند شد.

وی با بیان اینکه دیگر خواسته مردم سرخه در خصوص تقویت برق رسانی به گلزار شهدا است که در اسرع وقت محقق می‌شود، ابراز کرد: بحث تقویت اداره برق شهرستان سرخه نیز بررسی و بنا بر ظرفیت‌های قانونی انجام می‌گیرد.

وزیر نیرو بیان کرد: پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی سرخه یکی از پروژه‌هایی است که امروز در این مراسم به بهره برداری می‌رسد.

محرابیان با بیان اینکه در استان سمنان طرح‌های متعددی برای آبرسانی وجود دارد، در مورد سمنان طرح‌های مصوب و قانونی فعال‌تر پیگیری خواهد شد و روند اجرایی تسریع می‌یابد، گفت: مراحل قانونی خط انتقالی که در این طرح آبرسانی به سمنان، باید الحاق شود، پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر اجرای طرح‌های آبرسانی برای سمنان، طرح‌های اضطراری آبرسانی برای تأمین آب مورد نیاز مردم در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: حجم قابل توجهی ظرفیت آب در تصفیه خانه شهر سمنان وجود دارد که می‌توان از این آب برای استفاده در صنعت بهره‌گیری کرد البته نیاز دارد تا تحرک در خصوص تسریع در انتقال این مهم در دستور کار قرار گیرد.

وزیر نیرو همچنین بیان داشت: استفاده از بخش خصوصی و صنعتگران برای تسریع در تکمیل خط انتقال پساب برای استفاده در صنعت، امری ضروری است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1016353

مهمترین اخبار ایران و جهان: