نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 16:02

سه هزار و 269 نفر با اورژانس اجتماعی استان ایلام تماس گرفتند

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون سه هزار و ۲۶۹ نفر با مراکز اورژانس اجتماعی در استان تماس گرفته اند.

حسین نورعلیوندمدیرکل بهزیستی استان  ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون سه هزار و ۲۶۹ نفر با مراکز اورژانس اجتماعی در استان تماس گرفته اند.

وی افزود:  خدمات ارائه شده در مراکز اورژانس اجتماعی استان  شامل حمایت از زنان آسیب دیده اجتماعی، زنان خشونت دیده، همسر آزاری، کودک آزاری، افراد اقدام به خودکشی، سالمند آزاری، معلول آزاری، کودکان کار و خیابان، مبتلایان به نارضایتی جنسیتی، دختران در معرض آسیب و فرار از منزل است.

مدیرکل بهزیستی ایلام با اشاره به اینکه مراکز اورژانس اجتماعی  به صورت شبانه روزی در اختیار عموم مردم است اظهار کرد: عموم مردم  در صورت مواجهه با آسیب های اجتماعی با شماره گیری ۱۲۳ در هر ساعتی از شبانه روز می توانند از خدمات این مراکز برخوردار شوند.

این مقام در مسئول در پایان گفت: همچنین این مدت یک هزار و ۳۳۵ نفر از خدمات واحد سیار و ۲ هزار و ۵۴۵ مورد نیز از خدمات واحد مداخله در بحران بهره مند شده اند.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1015197

مهمترین اخبار ایران و جهان: