نیوز سیتی!
28 دی 1401 - 12:41

بازارچه‌های مشاغل خانگی در اردبیل تقویت می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل از تقویت بازارچه‌های مشاغل خانگی و ارتقای کیفیت غرفه‌های این بازارچه‌ها در فرهنگسراها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اباصلت ابراهیمی پیش‌ازظهر امروز در نشست کارگروه کارآفرینی که با حضور نماینده غرفه‌داران سه‌شنبه بازار در فرهنگسرای بانوان و خانواده شهرداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: به‌منظور حمایت از بانوان شهر در راستای درآمدزایی و توانمندسازی، جایگاه غرفه‌های سه‌شنبه بازار فرهنگسرای بانوان شهرداری اردبیل ارتقا می‌یابد. 

وی افزود: در این نشست ضمن تعیین مسؤول کارآفرینی، مقرر شد جایگاه بازارچه‌ها در فرهنگسراها و توانمندسازی غرفه‌داران تقویت شده و محصولات خانگی بیش‌تری با کیفیت بالا برای شهروندان ارائه شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل به پیگیری و تعاملات لازم با نهادهای مرتبط برای جذب حمایت از بانوان و توانمندسازی این قشر از جامعه تأکید کرد و گفت: سه‌شنبه بازار حدود یک‌سال است که سه‌شنبه هر هفته و در مناسبت‌هایی از جمله شب یلدا، عید نوروز و سایر مناسبت‌ها در فرهنگسرای بانوان برپا می‌شود و فرهنگسرای سوم خرداد نیز نمایشگاه محصولات خانگی و صنایع‌دستی را در ماه‌های گذشته برپا کرده بود.

 

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 984497

مهمترین اخبار ایران و جهان: