نیوز سیتی!
21 دی 1401 - 17:06

اپوزیسیون اسرائیل زیرتیغ راست‌گرایان/تقاضای بازداشت لاپید و گانتز

در روزهای اخیر همزمان با قدرت گرفتن جریان های راست‌گرای افراطی در رژیم صهیونیستی با حضور آنها در کابینه نتانیاهو، درخواست های انتقام جویانه علیه جریان اپوزیسیون افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، در روزهای اخیر همزمان با قدرت گرفتن جریان های راست‌گرای افراطی در رژیم صهیونیستی با حضور آنها در کابینه نتانیاهو، درخواست های انتقام جویانه علیه جریان اپوزیسیون افزایش یافته است.

زوی فوگل عضو کنست رژیم صهیونیستی از حزب قدرت یهودی خواستار بازداشت یائیر لاپید نخست وزیر پیشین و رئیس جریان اپوزیسیون و بنی گانتز وزیر جنگ سابق به اتهام خیانت شد.

فوگل تاکید کرد که پلیس رژیم صهیونیستی باید لاپید و گانتز را به خاطر تحریک علیه دولت بازداشت کند.

او همچنین خواستار بازداشت موشه یعلون وزیر جنگ اسبق و یائیر گولان نماینده سابق کنست شده است.

گفتنی است این شخصیت ها در روزهای اخیر عملکرد کابینه نتانیاهو به ویژه سیاست های افراط گرایانه ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را به شدت زیر سوال برده اند.

واکنش نتانیاهو

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به درخواست فوگل مدعی شده که در کابینه وی دموکراسی وجود دارد و هیچ‌یک از سران جریان اپوزیسیون بازداشت نخواهند شد.

نتانیاهو تاکید کرد که با این حال، کسی هم حق ندارد وزرای کابینه رژیم صهیونیستی را نازی بخواند و تشویق به خشونت و هرج و مرج کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 970953

مهمترین اخبار ایران و جهان: