نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 09:21

ارتفاع برف در کوهرنگ به بیش از ۱۷۰ سانتیمتر رسید

شهرکرد_فرماندار کوهرنگ گفت: ارتفاع برف در کوهرنگ به یک متر و ۷۰ سانتیمتر رسید.

شهباز اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ارتفاع برف در کوهرنگ تا کنون یک متر و ۷۰ سانت گزارش شده است و تا این لحظه شاهد قطعی گاز در شهرستان نبوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه تنها سه نقطه قطعی برق در شهرستان گزارش شده است تصریح کرد: اکیپ‌های امدادی اداره برق به این نقاط اعزام شدند و یک نقطه هم قطعی آب گزارش شد که با حضور نیروهای آبفا مشکل مرتفع شد و در حال حاضر آب تمام نقاط شهرستان وصل است.

اکبری ادامه داد: دستگاه‌های امدادی و خدماتی شهرستان کوهرنگ آمادگی ۱۰۰ درصدی دارند و مراکز خدماتی وامدادی درحال خدمات رسانی باآماده باش کامل می‌باشند.

وی اذعان داشت: ماشین آلات گرفتار در بهمن در گردنه‌های صمصامی و تاراز باعملیات آزادسازی ماشین آلات گرفتار در بهمن با موفقیت انجام شده و تاکنون هیچ گونه تلفات جانی ناشی از بارش برف و حوادث مرتبط گزارش نشده است.

اکبری با اشاره به اینکه گردنه‌های چری، شاه منصوری، تاراز مسدود بوده و هم چنین تردد در محور اصلی کوهرنگ به فارسان با زنجیرچرخ مقدور می‌باشد خاطر نشان کرد: تمامی ماشین آلات راهداری با آماده باش کامل درحال بازگشایی مسیرهای مواصلاتی و جاده‌های روستایی می‌باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1011897

مهمترین اخبار ایران و جهان: